Kodulehe optimeerimine on efektiivseim viis Internetis klientideni jõudmiseks. Kuna tänapäeval on konkurents olenemata tegevusvaldkonnast tihe, tuleb lisaks veebilehe omamisele teha end ka klientidele võimalikult nähtavaks ning lihtsalt leitavaks.
Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele ehk SEO on teenus, millega parandatakse veebilehe positsiooni otsingumootorite tulemuste seas. Kuna valdav osa otsingumootorite, näiteks Google, kasutajatest otsivad infot vaid otsingutulemuste esimeselt leheküljelt, aitab kodulehe optimeerimine jõuda esilehele orgaaniliselt, ilma makstud reklaame kasutamata.
Kodulehe optimeerimine tegeleb kodulehe orgaanilise positsiooni parandamisega kindlaid märksõnasid arvesse võttes. Kuna kodulehe optimeerimine tehakse ettevõttega seotud märksõnasid kasutades, suureneb ka vastavaid märksõnasid otsides lehe nähtavus ja külastatavus, mis aitavad omakorda kaasa toote või teenuse müügile.
Tihti pöörduvad kliendid vDisaini poole murega, et kuigi nad on loonud oma ettevõttele kodulehe koos toodete ja teenuste kirjeldustega ning atraktiivsete piltidega, ei jõua kliendid kodulehele ning külastatavus on madal.
Probleemi põhjuseks on enamasti just puudulik kodulehe optimeerimine, millest tulenevalt ei leia potentsiaalsed kliendid kodulehte otsingumootori rohkete tulemuste seast üles. Küll aga saab vDisain probleemi lahendamisel aidata.
Optimeerisime Myfinance.ee veebilehe, mis oli ehitatud WordPress platvormile. Kaardistasime 20 märksõna, mida inimesed otsivad Googles ning millega tahame esile tulla ning saime 15 märksõna esikümnesse. Allpool on näha keyword.com väljavõte, mida me klientidele pakume, et pakkuda aruandlust tehtud tööde tulemuslikkusest.
Õrreke.ee – kaardistasime 10 märksõna, millest kuuega saime esikümmnesse. Lisasime ka sellest keyword.com kuvatõmmise.
Kodulehe optimeerimine on ülesehituselt lihtne, aga töörohke protsess. Eesmärgiga teha koduleht võimalikult otsingumootori- ja lugejasõbralikuks tuleb analüüsida nii olemasolevat kodulehte, konkurente kui ka valdkonnas levinud otsingusõnu.
Näide tulemustest: Suurendasime kliendi kohalolu Google otsingutulemustes kuvamisi kuu ajaga 6 korda!
vDisain omab kogemust nii kodulehe loomisel, muutmisel kui ka optimeerimisel, olles viie aasta vältel usaldatud partner üle 300 ettevõttele. Küsi personaalset pakkumist oma kodulehe optimeerimisele.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.