Oleme eelkõige spetsialiseerunud müügilehtrina funktsioneerivate veebilehtede disainimisele ja arendusele ning otsingumootoriturundusele. Meie missioon on luua lisaväärtust meie klientidele läbi tulemuslike digiturunduskampaaniate.
Kuna digis on kõik pidevas muutumises – suured võrgustikud ostavad üksteist ära, muudetakse seadusandlust, käib tihe konkurents – on turundajaid, kes on just teatud digikanalitele spetsialiseerunud. Nad pidevalt jälgivad uuendusi ja katsetavad eri meetodeid. Ülikoolides õpetatakse üldiselt baastõed, aga taktikalised iseärasused muutuvad iga aasta ja nende jaoks ei piisa ainult kursustest ja artiklite lugemisest, vaid peab olema kättpidi sees, et märgata muutusi trendides ja algoritmis.
Olenevalt agentuuri suurusest võivad sinna kuuluda üksikud kanalid või suurem osa digiturundusest. Enamik Eesti digiturunduse agentuure järk-järgult laienevad ja suurendavad enda ampluaad, võttes tööle ka loovinimesi. Nii suudavad nad katta kogu reklaami loomise protsessi ja meediategevuse. Nullist genereeritakse loovideed, toodetakse loovlahendused ja pannakse reklaamid üles. Seejärel monitooritakse neid ja tehakse vajadusel muudatusi. Ettevõtte jaoks on see hea, sest kogu kampaaniaga tegeleb üks agentuur, mis tagab kiiruse, efektiivsuse ja läbipaistvuse. Samuti tunneb see konkreetne agentuur end vastutavana ja tal pole kampaania ebaedu kellegi teise kaela ajada – ta ei saa öelda, et loovagentuur ei teinud piisavalt häid lahendusi või et meediaagentuur planeeris meedia kehvasti.
Finipay projekt – lõime nende brändi visuaalse identiteedi – Fondid, tüpograafia ja värvid. Seejärel lõime neile läbimõeldud müügilehtri veebidisaini, mis kõnetaks sihtgruppi.
3 põhjust, miks digiturunduse agentuur kaasata:
vDisain on agentuur, kes on spetsialiseerunud veebile ja seetõttu digiturunduses teeme SEO-d ja Google’i reklaame. Oleme töötanud sadade klientidega ja õppinud tundma, mis töötab ja mis mitte. Kui osa sinu ärist toimub internetis, on vDisain hea valik, kuna suudame luua veebilehe, visuaalse identiteedi ning turunduskampaania. Täiskomplekt.
Vaata, mis teistele klientidele teinud oleme siit.
Case study: MyFinance
Tegime MyFinance.ee lehele SEO analüüsi, kaardistades 20 märksõna. Kirjutasime sisutekstid enim otsitud märksõnadele ja tõstsime domeeni autoriteetsust läbi väliste linkide. Töö lõpuks oli/on 12 märksõna 20st esilehel ning 9 märksõna on esilehe esikolmikus.
Case study: Õrreke
Tegime kindlaks, mis märksõnadega Õrrekese teenuseid otsitakse ning valisime neist välja 10 märksõna, millele kirjutasime sisutekstid, optimeerisime nende kodulehte ning tõime sisse domeeni autoriteetsust väliselt suurendavaid linke. Tulemus: Õrreke pääses kuue märksõnaga Google’i otsingutulemustes esilehele.
Anna endast märku! Vaatame, kas saame aru Teie situatsioonist ning kuidas saame Teie ettevõtte kasvu kiirendada.
Et saada tulemusi, tasub meie poole pöörduda kui teil on eelarvest võimalik 1000€ kuus investeerida turundusse. Alla selle soovitame pigem enda ressurssidega proovida.
Maandumislehtede hinnad algavad 1 500 eurost ning võivad minna kuni 10 000 euroni. Oleneb, millist funktsionaalsust on vaja ja kui palju sisu veebilehele läheb ning kui palju peab disainile rõhku panema.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.