Läbi 450 projekti, oleme välja lihvinud oma veebidisaineritega ideaalse tööprotsessi, et kliendile saada veebidisain sujuvalt ning lõpptulemuslik oleks laitmatu. Võtame arvesse nii tehnilisi, kui ka turunduslikke aspekte. Kujundame veebilehe vastavalt sellele, mis kõnetaks sihtgruppi. Paneme rõhku nii kasutajakogemusele, kui ka disainistandarditele.
vDisainis töötavad veebidisainerid on võitnud mitmeid disainiauhindu. Kui soovid parima lahenduse nimel koostööd teha, võta meiega ühendust!
Finipay’le disainitud veeb – lõime nende firma visuaalse identiteedi – fondid, tüpograafia ja värvid. Seejärel kujundasime neile läbimõeldud kodulehe kasutajateekonna ja kodulehe disaini, mis looks usaldust.
Millised oskusi veel veebidisainerid omavad? Tehnilise poole on neil lisaks disainialastele teadmistele ka oskus online keskkondi tajuda kasutusmugavuse poole pealt. Loomulikult tuntakse ka läbi ja lõhki fototöötlusprogramme. Veebidisainerid on keskmisest loovamad inimesed, tunnevad kompositsiooni ja omavad värvitunnetust. Isiksuselt on nad tavaliselt head inimestetundjad, neile ei ole võõrad (reklaami)psühholoogia alused. Kuna trendid ja kasutatavad programmid arenevad ja muutuvad kiiresti, on veebidisainer arenguvõimeline ning armastab õppida uusi asju.
Tehtud töö: Hauakivid veebidisain. Vana veebileht oli väga aegunud. Klient oli proovinud 2 korda veebiarendajaga luua uus ja ilusa disainiga koduleht, kuid mõlemal korral läks partneri disaini ja arenduskogemuse puuduse tõttu projekt vett vedama. Seekord lõime kliendile tõelise kunstiteose. Meie disainer joonistas veebilehele illustratsioonid.
Milline on siis kokkuvõttes hea veebidisain? Eelkõige, ning kõige tähtsam on see, et koduleht oleks lõppkasutajale arusaadav ning kasutatav. Näiteks kui disainida lehte lastesaatele, teab veebidisainer, et see ei saa olla liiga keeruline, samas võib see olla mänguline ning rõõmus. Aga koduleht vanadekodule? Pigem soliidne ning praktiline. Head veebidisainerit eristabki kehvast see, et ta teab, kui oluline on sihtgrupp. Sihtgruppi võid juba eos tunda, aga ei pea, piisav, kui tehakse eeltööd. Tellija enamasti teab, kes lehte kasutama hakkavad ning millised on nende vajadused. Vahel võib muidugi tellija ka oma arvamusega mööda panna, siis on veebidisainer see, kes oskab ta kogemuste põhjal õigele teele juhtida.
Millest järeldada, et veebidisainer on teinud kodulehe puhul head tööd? Esmapilgul jääb silma lehe välimus, mis peab sobima sihtgrupiga. Kuid sama tähtis on ka funktsionaalsus. Kuna üha enam kasutatakse kodulehtede külastamiseks mobiiltelefoni, peab leht toimima nii arvutis kui telefonis sama hästi. Vähem oluline ei ole ka kliendiga arvestamine ehk teadmine, milline on kliendi ettevõtte värvid ning logo. Et veebileht oleks eristuv ja äratuntav, võiks neid kindlasti kujunduses kasutama.
Tehtud töö: Kujundasime Finceptivile uue veebilehe disaini. Veebilehe eesmärk on tekitada finantsinstitutsioonides usaldust. Kasutasime Adobe Fonts litsentseeritud fonte. Lõime premium klassi disaini. Lasime professionaalsel copywriteril sisutekstid kirjutada ning arendasime veebilehe WordPress sisuhaldusplatvormil.
Kui kahtled, kas peaks kodulehe valmimisel kasutama veebidisaineri abi, soovitame arvestada kolme aspektiga:
Lihtne. Vaadake tehtud töid. Kas need on see, mida te otsite? Saage kokku ja vestelge veebidisaineriga, et näha, kas teilt küsitakse õigeid küsimusi, kas Teist saadakse aru ning pakutakse lahendusi, mis teid rahuldavad.
Veebidisaineri tunnihind on üldjuhul 50-60€ tunnis. Kõrgema tasemega veebidisaineri tunnihind võib olla ka 100€ ringis ning kõrgema taseme veebidisainer teeb enda tööd 2-5 korda efektiivsemalt ja kiiremini kui algaja veebidisainer.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.