Digiturunduse spetsialist

Tulemustele orienteeritud turundusspetsialistid – vDisain

Digimaailmas on kõik pidevas muutumises ja et mitte maha jääda, tuleb hoida pidavalt silma peal. Seetõttu on tekkinud digiturunduse spetsialistid, kes on üldiselt tugevad teatud digikanalites. Digiturunduse spetsialist hoiab end uuenduste, trendidega kursis, katsetab pidevalt, mis töötab ning kombib piire. Ära on võimalik õppida põhireeglid, aga taktikaline spetsiifika muutub iga-aastaselt ja et selles orienteeruda, peab olema kättpidi sees, et tuvastada trendimuutusi ja algoritmi uuendusi. 

 

Digiturunduse spetsialist võib kas olla seotud mõne üksiku digikanaliga või mitme digikanaliga või teab ta igast kanalist põhireegleid ning suudab olla digiturunduse projektijuht. Kaasab iga vajaliku lõigu jaoks õiged spetsialistid. Eks vaja on nii kitsatele kanalitele spetsialiseerunud inimesi kui nn generalist’e. Valdavalt kiputakse aga hindama ja digiturunduse spetsialistilt ootama, et ta vähemalt põhilisi kanaleid suudaks ise hallata (Facebook, Instagram, Google) ning et suudaks ka blogi kirjutada ja teatud määral SEO-d. 

 

2 põhjust, miks digiturunduse spetsialist kaasata:

  • Kursis, mis töötab. Digiturunduse spetsialist tajub turgu ja platvorme. Seetõttu on tema tõenäosus kampaaniatega õnnestuda kõvasti kõrgem kui inimesel, kes looks esimest korda mõnda digikampaaniat.
  • Raha kokkuhoid. Kuna digiturunduse spetsialist ei täida seda tööülesannet esimest korda, on ta sama ajaga efektiivsem. Digiturunduse spetsialist teab vältida algaja vigu ja tema loodud kampaania on rahaliselt soodsam ja toob rohkem tagasi. 

 

Koostöö vDisainiga 

vDisain on agentuurina spetsialiseerunud veebile ja digiturunduses oleme pigem spetsialiseerujad kui kõigetegijad. Teeme hästi SEO-d ja Google’i reklaame. Olles töötanud sadade klientidega, märkame mustreid teame, mis töötab ja mis mitte. Kui sa pead leidma endale kliente internetis, on vDisain hea valik, kuna suudame luua veebilehe, visuaalse identiteedi ning turunduskampaania. 

Viska pilk peale töödele, mis oleme teistele klientidele teinud siit

 

Case study: MyFinance

MyFinance soovis suurendada enda leitavust Google’is. 

  1. Viisime läbi SEO analüüsi ja kaardistasime 20 märksõna.
  2. Kirjutasime kodulehele artiklid enim otsitud märksõnadele. 
  3. Panime väliseid linke suunama MyFinance’i kodulehele, et tõsta domeeni autoriteeti.

Tulemus: MyFinance on 12 märksõnaga 20st esilehel ning 9 märksõna on esilehe esikolmikus.

digiturunduse spetsialist

Case study: Õrreke

Õrreke soovis suurendada enda leitavust Google’is. 

  1. Viisime läbi märksõnade analüüsi ja leidsime, milliste märksõnadega neid Google’is otsitakse. 
  2. Valisime välja 10 märksõna, millele kirjutasime sisutekstid. 
  3. Tegime kodulehel parendusi, et see vastaks rohkem otsingumootori leitavusele. 
  4. Panime väliseid linke suunama Õrrekese kodulehele, et tõsta domeeni autoriteeti. 

Tulemus: Õrreke pääses kuue märksõnaga Google’i otsingutulemustes esilehele. 

digiturunduse spetsialist

Kui sa tunned, et võiksid digimaailmas paremini silma jääda, siis anna endast märku! Vaatame, kuidas saame Sind digis paremini esile tõsta ja uusi kliente tuua.