Digiturundus

Tulemustele orienteeritud digiturundajad – vDisain

Digiturundus on turundustegevus digimaailmas. Eestis on see mõiste endiselt relevantne, ent Passwordil paar aastat tagasi esinenud turunduskõneleja Mark Ritson ütles, et nn “arenenumates turundusriikides”, nagu nt Suurbritannia, on digiturundus mõiste kasutamine vanamoodne. Mõistlikum on öelda lihtsalt turundus ja digikanalid on lihtsalt üks osa sellest. 

Seetõttu ei tasu digiturundust vaadelda kuidagi hirmuga justkui see oleks midagi, mis ainult noortele suunatud, vaid vastupidi. See on see sama hea turundus, mis on toiminud aastakümneid, nüüd lihtsalt on juurde tulnud uued kanalid ja sellega spetsiifikad. 

Millega tegeleb digiturunduse agentuur?

Ning kuna digis on kõik pidevas muutumises – suured võrgustikud ostavad üksteist ära, muudetakse seadusandlust, käib tihe konkurents – on turundajaid, kes on just teatud digikanalitele spetsialiseerunud. Nad pidevalt jälgivad uuendusi ja katsetavad eri meetodeid. Ülikoolides õpetatakse üldiselt baastõed, aga taktikalised iseärasused muutuvad iga aasta ja nende jaoks ei piisa ainult kursustest ja artiklite lugemisest, vaid peab olema kättpidi sees, et märgata muutusi trendides ja algoritmis. 

Digiturundus agentuur tegeleb digiturundusega. Olenevalt agentuuri suurusest võivad sinna kuuluda üksikud kanalid või suurem osa digiturundusest. Enamik Eesti digiturunduse agentuure järk-järgult laienevad ja suurendavad enda ampluaad, võttes tööle ka loovinimesi. Nii suudavad nad katta kogu reklaami loomise protsessi ja meediategevuse. Nullist genereeritakse loovideed, toodetakse loovlahendused ja pannakse reklaamid üles. Seejärel monitooritakse neid ja tehakse vajadusel muudatusi. Ettevõtte jaoks on see hea, sest kogu kampaaniaga tegeleb üks agentuur, mis tagab kiiruse, efektiivsuse ja läbipaistvuse. Samuti tunneb see konkreetne agentuur end vastutavana ja tal pole kampaania ebaedu kellegi teise kaela ajada – ta ei saa öelda, et loovagentuur ei teinud piisavalt häid lahendusi või et meediaagentuur planeeris meedia kehvasti. 

3 põhjust, miks digiturunduse agentuur kaasata:

  • Strateegiline metoodika. Digiturunduse agentuuril on läbi aastatepikkuse vilumuse tekkinud paradigmad, süsteemsus, metoodikad, kuidas kõige tõhusamalt tegutseda. 
  • Kõrgem efektiivsus. Digiturunduse aagentuuris töötavad kõigi lülide spetsialistid, projektijuhid ja sama ajaga tehakse rohkem ära ning ollakse kiiremad ja tulemuslikumad.
  • Kogemus. Digiturunduses suur osa edust ei tule mitte teooriate tundmisest, vaid kogemusest erinevate kanalite ja klientidega töötamisel. Näiteks kui anda kahele turundusinimesele eelarve ja kanal ette, siis kogenum turundaja võib vabalt tuua kliendi 100% soodsama kuluga ning seeläbi olla märgatavalt kasumlikum.
     

Koostöö vDisainiga 

vDisain on agentuur, kes on spetsialiseerunud veebile ja seetõttu digiturunduses teeme SEO-d ja Google’i reklaame. Oleme töötanud sadade klientidega ja õppinud tundma, mis töötab ja mis mitte. Kui osa sinu ärist toimub internetis, on vDisain hea valik, kuna suudame luua veebilehe, visuaalse identiteedi ning turunduskampaania. Täiskomplekt. 

Vaata, mis teistele klientidele teinud oleme siit

Case study: MyFinance

Tegime MyFinance.ee lehele SEO analüüsi, kaardistades 20 märksõna. Kirjutasime sisutekstid enim otsitud märksõnadele ja tõstsime domeeni autoriteetsust läbi väliste linkide. Töö lõpuks oli/on 12 märksõna 20st esilehel ning 9 märksõna on esilehe esikolmikus.

digiturundus

Case study: Õrreke

Tegime kindlaks, mis märksõnadega Õrrekese teenuseid otsitakse ning valisime neist välja 10 märksõna, millele kirjutasime sisutekstid, optimeerisime nende kodulehte ning tõime sisse domeeni autoriteetsust väliselt suurendavaid linke. Tulemus: Õrreke pääses kuue märksõnaga Google’i otsingutulemustes esilehele. 

digiturundus

Anna endast märku! Vaatame, kas saame aru su situatsioonist ning kuidas saame Su ettevõtte kasvu kiirendada.