Disainer kellel on kogemust

Vdisainis töötavad mitmed disainiauhindu võitnud disainerid, kelle suurim rõõm on pakkuda esmaklassilist teenust. Meie disaineritel on kogemust 450 projektis, logode kujundamisest veebirakenduste disainini. Võta meiega ühendust kui soovite konsultatsiooni või pakkumist enda projektile.

 

Logo ja CVI (visuaalse identiteedi) loomine

Veebidisain - UX ja UI

Turunduskampaaniate disain

Pakendite- ja tootedisain

Visiitkaartide disain

Kataloogide või brožüüride kujundus

Millist disainerit vajad, kui soovid luua välimuse kodulehele, äpile või tarkvarale?

Graafiline disainer on see, kes loob kliendile vajaliku visuaalse identiteedi. Hea graafiline disainer oskab luua täpselt ettevõttele sobivat visuaali, mis sobiks nii brändi väärtuste kui eelistustega. Ta tegeleb nii logode, sobivate fontide, piltide leidmise ja loomisega. Koduleht või äpp on ettevõtte visiitkaart, graafiline disainer kindlustab, et see näeks maksimaalselt esinduslik välja ja looks suurepärase esimese mulje. 

UX  disainer (User Experience Designer) ehk kasutajakogemuse disainer kindlustab, et toode või teenus on kliendile võimalikult mugav, lihtne ja arusaadav kasutada. Mida paremini seda teostatakse, seda õnnelikumalt klient end veebilehel tunneb. Milline on hea UX disain? Sellele küsimusele ei ole ühte kindlat vastust, aga võib siiski välja tuua mõned punktid, mis on ühised kõigile hea UX disainiga lehtedele. Kõige tähtsam on näiteks see, et kliendid ja teenusekasutajad on pandud esikohale ning leht on lihtne ja arusaadav. Oluline on ka pidev testimine, et välja tuleksid kõik vead ning leitakse parimad võimalikud kasutusviisid. 

UI disainer (User Interface Designer) tegeleb kasutajaliidesega. Tema annab kogu UX disainile vajaliku välimuse ja stiili. Ta on pigem sarnane graafilise disaineriga, sest mõlemad töötavad visuaalse poolega. Peamiselt on siiski koostööpartneriks UX disainer ja UI disainer peab rohkem keskenduma kasutajamugavusele ning sellele, mis juhendid talle juba ette antud on. Ehk kõik peab küll hea välja nägema, aga ka töötama laitmatult ning pakkuma kasutajale mugavat navigeerimist lehel või äpis.

Tehtud töö: Hauakivid.ee veebidisain. Vana veebileht oli väga aegunud. Klient oli proovinud 2 korda veebiarendajaga luua uus ja ilusa disainiga koduleht, kuid mõlemal korral läks partneri disaini ja arenduskogemuse puuduse tõttu projekt vett vedama. Seekord lõime kliendile tõelise kunstiteose. Meie disainer joonistas veebilehele illustratsioonid.

Koostöö disaineritega nõuab eeltööd ka kliendilt

Need on disainerid, kellega võid kliendina tegemist teha, kui pöördud veebiagentuuri poole oma soovidega kodulehte või äppi luua või uuendada. Milleks aga ise kliendina valmis olla disaineritega koostööd tehes? 

  • Tee ise eeltööd ning pane kirja kõik, mida soovid disaineritelt tulemusena näha. Milline on eesmärk? Millist probleemi lahendatakse? 
  • Pane paika eelarve. Mida täpsemalt oskad öelda, millised on rahalised võimalused, seda täpsemalt osatakse erinevaid lahendusi kokku panema hakata.
  • Disainerid küsivad ja uurivad palju. See eeltöö on vajalik, et kokku läheksid visioon ning kliendi vajadused. 
  • Õigete lahenduste leidmine võtab aega. Et pakkuda kliendile maksimaalselt toimivat kujundust, on vaja teha mitmeid prototüüpe ning neid testida. See kõik neelab pisut aega ning selle ajakuluga tuleb oma projektis arvestada. 
  • Peab arvestama rahakuluga. Head disainerid teavad oma hinda. Samas on kokkuvõttes iga kulutatud sent väärt, sest oled saanud vastu suurepärase ning toimiva lahenduse, mis teenib veel aastaid.

Tehtud tööOpenrate veebidisain. Klient ei olnud rahul enda vana veebilehe disainiga (vt. allpool)

  1. Lõime uue visuaalse identiteedi.
  2. Panime kokku veebilehe sisukaardi
  3. Valisime fondid, lõime disainimallid ja panime kasutajateekonna paika (paremal)
  4. Kujundasime kasutajaliidese välimuse. Lõime animatsioonide kontseptsioonid. Lõime kliendi soovi järgi nende tööprotsessist visuaalse joonise.
  5. Klient on super rahul ja disain läheb arendusse!
disainer

Hakkas mõte jooksma ja saame ehk aidata? Anna endast märku, peame nõu ning vaatame, kuidas saame Su müüki tõsta läbi omanäolise disaini. 

Logo, bränding, ettevõtte visuaalne identiteet (CVI), veebidisain (UX/UI), toodete ja pakendite disain,  illustratsioonid, bännerid, brožüürid, visiitkaardid jpm.

Logo loomine – 400-600€ | Kogu bränding / Ettevõtte visuaalse identiteedi kujundamine – 1000-3000€ | Veebilehe veebidisain – 1200-3000€ | E-poe / rakenduse / platvormi disain – 3000-6000€ | Hinnad võivad varieeruda olenevalt spetsiifikast. Muude teenuste osas küsige meilt pakkumist.