vDisain on arendanud kümneid ja kümneid e-poode (vt. kõiki tehtud töid). Me loodavad e-poed näevad head välja, aga peavad samas kasutajateekonda silmas. Sinna juurde arendame võimalusi, et ettevõtte äritegevusi automatiseerida ja seeläbi hoida kokku töötunde ja raha. E-poe loomisel kasutame enimkasutatud platvorme, mis on turvalised ja kasutajamugavad.
Veebikaubanduse osakaal tõuseb pidevalt, sest e-poe loomine on kaugelt odavam kui füüsilise poe. Kuna veebipoel pole muret, et ruum saab täis, saab külastajaid võtta vastu igal ajal ja ükskõik, kui palju. Seega kui ettevõte on suutnud leida turunduslehtri, kus ühest otsast panna 1 € sisse ja teisest otsast 3 € välja võtta, võib e-pood hakata suurendama enda turundusinvesteeringuid ilma lisatööjõuta.
Kogu ostuteekonna saab automatiseerida ja inimese roll jääb väga minimaalseks e-poe puhul. Ehkki on ka palju e-poode, kes vastupidiselt just tahavad jaekaubandusse minna, sest konversioonimäär on kõrgem. Kui e-poes näiteks 1 veebikülastaja 100st sooritab ostu, siis füüsilise poega võib olla nii, et 1 veebikülastaja 10st sooritab ostu ja 10%-iline konversioonimäär on midagi, mida e-poega on praktiliselt võimatu saavutada. Aga on nähtud, et edukalt müüv e-pood on tugev eeldus eduka füüsilise poe loomiseks. E-poega saab minimaalsete kuludega luua brändi ja kliendibaasi.
Üks enim levinud platvorm e-poe loomiseks on WordPress WooCommerce. Selle jaoks on mitmed põhjused:
Case study: Pro Beauté
Tegime Pro Beautéle uue e-poe. Senisel e-poel oli liiga palju tehnilisi probleeme ja tuli luua täiesti uus asi. Viisime nende e-poe WordPress WooCommerce’ile, võttes blogiartiklid ja tootekataloogi endisest veebipoest. Viisime üle domeeni SEO, korrastasime andmebaasi, tegime e-poe mitmekeelseks, kujundasime selgema ostuteekonna. Samuti tõime juurde koolituste kalendri funktsiooni. Projekti valmis kiirtellimusena nelja nädalaga!
Firmad, kellel on suuremad nõudmised e-poele ja palju tooteid, soovitame Magento e-poe platvormi. Magento ei kaota kiiirust ka sadade tuhandete toodete lisamisel.
Magentoga veebipoe loomisel tuleb aga silmas pidada:
Case study: Funbox
Lõime Funboxile uue veebipoe Magento 2 platvormil. Funboxil on ligi 13 000 toodet kataloogis ja seetõttu oli vaja võimsamat süsteemi, mis selle välja jooksutaks.
Funboxil oli väga hea nähtavus otsingumootorites (nad olid u 100 märksõnaga Google’i esimesel lehel) – tõime nende SEO uude e-poodi üle ning senine otsingumootori optimeerimine ei läinud raisku. Tõime sisse POS süsteemi, mis laseb samaaegselt tegeleda nii e-poe kui ka füüsilise poe tehingutega. Panime külge makse- ja tarnemoodulid ning automaatse süsteemi, mis genereeris pakkesilte. Samuti arendasime juurde erinevaid kelli ja vilesid, nagu arvel kommentaari kuvamine jms.
Kõike on võimalik ise teha. Lihtsakoelise e-poe võib tavaline veebikasutaja luua WordPress WooCommerce, Shopify või VOOG platvormil. Tihti aga töö käigus tuleb välja, et soovitaks mõnda spetsiifilist funktsiooni või lõpuks e-pood ikkagi ei näe nii ilus ja professionaalne välja. Jääb puudu tehnilistest teadmistest, et teha veebileht kiiremaks ja kogemustest, et kujundada lühike ja efektne klienditeekond, mis tooks rohkem müüki. Samuti võivad jääda sisse suured turvaaugud. Või siis saadakse aru, et võiks keskenduda põhitööle. Enamasti eeltoodud situatsioonide puhul jõutakse vDisainini. Oleme aastate jooksul näinud niivõrd eriilmelisi kliente ja ettevõtteid, et meid on heas mõttes raske üllatada.
E-poe loomine on mõistlik sisse osta veebiarenduse ettevõttelt, kes saab aru, mida klient tegelikult soovib ja teab, kuidas seda teostada. vDisaini meeskond aitab sinu e-poodi puhuda sisse uue hingamise, tuua uusi kliente ning tõsta müüki.
Kuigi on olemas häid e-kaubanduse platvorme, mis pakuvad ka algajale erinevaid lahendusi, on turvalisem ja pikas perspektiivis mõistlikum usaldada oma e-poe püstitamine ning arendamine veebiarendaja kätte. Nii saad kindel olla, et e-pood toimib, on kasutajasõbralik ning vastab kõigile seadustele ja parimatele kodulehe loomise praktikatele.
Ehkki turul leidub kõikvõimalikke e-poe loomise rakendusi, mis on sobilikud ka algajatele, on turvalisust ja tulevikku silmas pidades mõistlik lasta e-pood teha kogenud veebiarendajal, kes on erinevate probleemide ja võimalustega tuttav ning ei pea “kooliraha” maksma. Nii saad rahuliku südamega olla ning ei pea kartma, et musta reede ajal jookseb e-pood kokku või saab nõudekirja.
Tehtud töö: Salonshop Baltic AS on Eesti suurim juuksehooldustoodete maaletooja ning e-pood vajas värskemat väljanägemist ja tehnilist hooldust. Liidestasime poe Directo majandushaldustarkvaraga, lõime toodete ja hinnareeglite impordi. Tegelesime ka lehe laadimiskiiruse tõstmisega.
Case study: Salonshop Baltic AS
Eesti suurim juuksehooldustoodete maaletooja Salonshop Baltic ASi veebipood vajas tuuningut ja stiilinippe. Tuli teha uus disain ja tehniline korrastus. Tõime e-poele juurde Directo majandushaldustarkvara, importisime tooted ja hinnareeglid. Samuti tõstsime veebilehe laadimiskiirust.
vDisainis töötavad e-poodide arenduse profid, kellel on laiapõhine kogemus ja kes teavad, mida sa soovid, ilma et sa ise pead oskama seda õigesti sõnastada. Kui Sinu ettevõte soovib e-poodi, mille üle olla uhke ja näidata konkurentidele tagatulesid, siis anna endast märku ja vaatame, mis teha saame.
vDisain loob veebipoe, mis viib su äri järgmisele tasemele! Vaata tehtud töid siit.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.