Ehkki lihtsalt kodulehe olemasolu on juba parem kui mitte midagi, tasub seda sellegipoolest hästi teha, kuna veebileht on sinu ettevõte esiuks. Koduleht on tänapäeval kõigil tõsiseltvõetavatel ettevõtetel ja digikonkurentsis võidab see, kelle veebileht on loodud võitma.
Eriti kui sinu jaoks on oluline veebis müüki teha, ei piisa “heast” veebilehest, vaid on vaja “suurepärast” lahendust.
Teie veebileht esindab teie ettevõtet, tooteid/teenuseid ja teie brändi. Seetõttu on oluline olla visuaalselt atraktiivne ja professionaalne. Või koomiline või mis iganes teie bränd endas kätkeb. Luba valget ruumi, samas näita pilte, videoid. Veebilehel peab olema ka potentsiaalsel kasutajal huvitav olla, sest paratamatult digimaailmas olles konkureerid sa kõige meelelahutuslikuga. Tihti üks huvitav pilt või video on just see, mis kriitilisel hetkel ei lase veebikülastajat lõa otsast ära kuhugi meelt lahutama, vaid hoiab teda veebilehel edasi.
Sama oluline on see, et veebileht töötaks kiiresti, korrektselt ja ootuspäraselt. Kui sinu veebileht avaneb kauem kui üks sekund, paneb kasutaja selle kinni. Looge veebistandardite kohaselt, kontrollige pidevalt kirjavigu ja testige regulaarselt kiirusest ning funktsionaalsust. Zone’i asutaja Peeter Marvet soovitab kõigil ettevõtjatel igal hommikul teha veebis nende kasutajateekond läbi.
Veebikülastajal on alati kiire. Ärge pange neid tuhnima ja otsima infot. Kasutajakogemus (UX) mängib võtmerolli, et aidata külastajatel teie veebisaiti kasutada, mõista ja sellele püsima jääda. Tehke ilmselge ja loogiline navigeerimine, kus kasutaja saab kohe aru, milline nupp viib kuhu ning kuidas ta peamised asjad üles leiab. Näiteks kui te teate, et kõige rohkem huvitab teie külastajaid teatud toode, siis tooge see kohe esilehel eristuvalt välja või pange menüüsse vastav nupp.
Teie veebisait peaks rahuldama nii “otsijaid” – kes otsivad midagi konkreetset, kui ka “surfareid”, kes lihtsalt otsivad.
Üle poole veebiliiklusest toimub täna mobiilis ja see aasta-aastalt kasvab, seega debatti siinkohal pole. Samuti on mobiilisõbralikkus vajalik otsingumootoritele. Google ei tõsta kõrgemale veebilehti, mis pole mobiilile optimeeritud.
Ole sisutihe, huvitav ja uus. Kasuta sõnavara, millest sinu kasutajad saavad aru – väldi žargooni, korporatiivset kantseliiti. Nt ära ütle “teostame autode remonti”, ütle “remondime autosid”. Veebikülastajate tähelepanulävi on halastamatult väike, seega jõua kiirelt nn “poindini”. Tasub vältida lohisevaid sissejuhatusi ja enda kordamist.
Uuenda veebilehte regulaarselt ja lisa sinna värsket sisu. See annab põhjust külastajatel naasta ja aitab kaasa otsingumootoris leitavusele.
Sinu sihtgrupp ei kavatse sind jälitama hakata. Anna neile võimalus sinuga hõlpsalt ühendust saada. Lisa mitmeid kontaktivõtmise viise: telefon, e-mail, sotsiaalmeedia, päringuvorm. Google Mapsi lisamine on boonus.
Kui veebileht ei palu külastajatel midagi teha, siis nad ka midagi ei tee. Mis on su veebilehe eesmärk? Kas see eesmärk on kasutajatele selgesti arusaadav? Ka uudiste ja informeerivad veebilehed taotlevad, et kasutajad loeksid ja jagaksid artikleid, hakkaksid sotsiaalmeedias jälgima, laeksid alla materjale, liituksid meililistiga. Mida sina saaksid paluda kasutajatel teha?
Et veebilehel oleks mõte, vajab see liiklust. Seetõttu peab veebileht olema optimeeritud otsingumootoritele ja kergesti leitav. Selle jaoks tuleb kaardistada märksõnad, mida guugeldades võiksid kasutajad sinuni jõuda. Neid märksõnu peaks kasutama veebilehe tiitlites, meta tag’ides, piltide alt tag’ides.
Kõike eeltoodud peab vDisain kodulehe loomisel silmas. Seega kui alustad koostööd meiega, ei pea sa selle pärast muret tundma, ent koostöö sujub paremini, kui sa tead kodulehe loomise põhitõdesid.
Disainisime Ait Nordile uue korporatiivse veebilehe, kus on nende tooted hästi presenteeritud. Tegu on custom lahendusega, kus on kasutusel viimased disainitrendid. Lõime kliendile erinevad disainikontseptsioonid, valisime nendest ühe ning selle põhjal lõime vahelehtede disainid. Tegelesime ka sisuloomega ning mitmekeelsuse arendusega.
Kliendi poolt tuleb sisend, mida on vaja ja vDisain vaatab, kuidas seda kõige paremini lahendada.
Juhul kui kaardistamine on tehtud, paneb disainer paika veebilehe disaini. Kui see on kliendi poolt kinnitatud, läheb koduleht arendamisesse.
Maailma populaarseim keskkond, kuhu luua veebileht, on WordPress. See on üks kiiremaid ja soodsamaid lahendusi. On võimalik kasutada tuhandeid olemasolevaid põhjasid ja samuti pakub WordPress lihtsat kasutajaliidest, mis teeb veebilehe omanikule edasise veebilehe muutmise lihtsaks ning ei pea oskama koodi kirjutada, et avaldada uusi pilte, artikleid või esilehel mõni sõna ära muuta.
Viska pilk peale vDisaini WordPressile loodud kodulehtedele.
Meie disainer lõi Silver ehitusele kontseptsioonid ning arendasime premium kvaliteetklassi veebilehe WordPress sisuhaldusplatvormil.
Kõige suurema osa hinnast paneb paika kliendi esitatud eelarve, mille piires vDisain toimetaks.
vDisainis teeme veebilehti, mis on loodud võitma. Oleme loonud sadu kodulehti ja teame täpselt, kuidas koduleht teha nii, et see oleks funktsionaalne, leitav ja samas ilus.
Loe tehtud töödest lähemalt siit.
Võta meiega ühendust ja arutame koos, kuidas saame sinu ärile kasu tuua.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.