Get a quote

Kodulehe tegemine

Kirjuta meile
kodulehe-tegemine-makett VDisain
vDisain showreel 2022

Kodulehe tegemine, WordPress

Internet on tänapäeva inimese põhiline infoallikas ja seetõttu on kodulehe tegemine tänapäeva äris kriitilise tähtsusega. Kui nad otsivad midagi, mida pakute või konkreetselt teie ettevõtte jaoks, on teil mõistlik tema jaoks kohal olla – ja mitte ainult kohal olla – vaid ka hea välja näha.

Hea esmamulje jätmine on oluline, sest teie veebisait on potentsiaalsetele klientide jaoks tihti esmane kokkupuutepunkt. Eriti kui veeb on su üks põhilisi müügikanaleid või oluline kanal müügiprotsessis, ei piisa kõigest “heast” veebilehest, vaid on vaja võimalikult tugevat asja.

Mille järgi tunneb ära hea kodulehe? 

  • Läbimõeldud disainiga ja kenasti funktsioneeriv

Teie veebileht annab edasi teie ettevõtet ja brändi. Seepärast peab koduleht olema esteetiliselt hea välimusega ja mõjuma professionaalsena. Või humoristlikuna või mis iganes teie brändikeel ette näeb. Ära topi kõike üksteise otsa ja jäta vaba ruumi, samas too esile pilte, videoid. Tiheda konkurentsi ja sotsiaalmeedia tõusu tõttu peab veebilehel olema potentsiaalsel kasutajal põnev, sest digimaailmas tahes-tahtmata oled sunnitud võistlema tarbija tähelepanu pärast ja konkurentsi pakuvad kõik, mis on meelelahutuslik ja pakub kohest dopamiinilaksu. Ärilisi konkurente võib küll olla vähem, ent palju on niinimetatud digikonkurente.

Sestap on hea, kui veebilehel leidub mõni huvitav pilt või video, mis väsimuse hetkel ei laseks veebikülastajat kodulehelt ära, vaid peab teda veebilehel kinni.

Oluline on ka, et veebileht töötaks kiirelt ja korrektselt. Kui sinu veebilehe avanemine võtab kauem kui sekund, ei jää kasutaja ootama, vaid paneb vahelehe kinni. Seepärast tuleks testida regulaarselt kiirust ning et kõik nupud töötaksid. Levinud viga on see, et esilehel olevad pildid ei olla väiksemaks skaleeritud, vaid pildid on mitu megabaiti suured ja seetõttu veebileht avaneb aeglasemalt. Üks tööriist, millega mõõta enda veebilehe kiirust ja seda võrrelda konkurentidega: GTMetrix. See tööriist toob ka välja kohad, mis veavad veebikiirust alla ja annab ka soovitusi, kuidas neid parandada.

Tehtud töö: Kujundasime Finceptivile uue veebilehe disaini. Veebilehe eesmärk on tekitada finantsinstitutsioonides usaldust. Kasutasime Adobe Fonts litsentseeritud fonte. Lõime premium klassi disaini. Lasime professionaalsel copywriteril sisutekstid kirjutada ning arendasime veebilehe WordPress sisuhaldusplatvormil.

kodulehe tegemine

Kasutajapersoona loomine kodulehe jaoks 

Kasutajapersoona on hea tööriist veebilehe ja turunduse tegemisel. See seab raamistiku ja formuleerib, kes on sihtgrupp, keda on tarvis kõnetada. Hea kasutajapersoona hoiab omavahelised arutelud professionaalsemana ja paljud arutelud hoiab üldse ära.

Küsimused, mis tulevad abiks persoona loomisel  

Demograafia:
Demograafilised andmed kliendi kohta ei anna kogu pilti, kuid need on oluline lähtepunkt, et saada aimu sihtgrupist.

  • Mis on ta sugu?
  • Mis on vanus?
  • Milline on suhtestaatus?
  • Kas tal on lapsi?
  • Milline on leibkonna umbkaudne sissetulek?
  • Kus ta elab?
  • On ta koduomanik või üürnik?

Karjäär:
Kui turundate tooteid või teenuseid teistele ettevõtetele, on oluline tunda tööstusharusid, mida teenindate, ja klienditüüpe, kellega suhtlete.

Kas müügiprotsess algab eesliini töötaja või ettevõtte omanikuga? Milliseid tegureid kliendid teatud tüüpi ostude tegemisel arvestavad?

  • Mis valdkonnas ta töötab?
  • Mis tüüpi ametikohal?
  • Milline on ta haridustase?

Argipäev:
Kui mõistate, kuidas kliendid oma päevi veedavad, taipate, mis nende arvates tekitab frustratsiooni, kuidas nad eelistavad vaba aega veeta ja millised on muud valikud, mida nad igapäevaselt teevad.

  • Milline ta tüüpiline päev välja näeb?
  • Kui palju veedab ta tööl ja kodus?
  • Kuidas ta veedab vaba aega?
  • Kes on ta elus olulised inimesed ja mõjuisikud?
  • Milliseid liiklusvahendeid ta kasutab ja omab? Kui tal on auto, siis mis mark ja kui suur?
  • Mida ta vaatab televiisorist ja kuulab raadiost?

Tarbijaharjumused:
Et oskaks veidigi tarbijakäitumist ette ennustada, tuleks teada, kuidas nad ostuotsuseid teevad. See paneb ka paika, milliseid turunduskanaleid nendeni jõudmiseks kasutada.

  • Kus ta kogub infot toodete ja teenuste kohta?
  • Kus ta eelistab ostelda? Füüsilises poes? E-poes? Supermarketis?
  • Kuidas ta tavaliselt abi otsib, kui jääb mõne tootega hätta? Helistab või kirjutab? Või otsib ise?
  • Kui oluline on tema jaoks saada kõige soodsam diil?
  • Missugused mobiiliseadmed tal on?
  • Mis tüüpi luksuslikke ja irratsionaalsemaid oste ta teeb?

Vajaduspõhised:
Oluline on mõista, mis tekitab sihtgrupis frustratsiooni, et saaksite tema elu toredamaks teha. Kui mõistate oma klientide valupunkte, saate ennustada nende vajadusi enne, kui need esile tulevad.

Peamiste valupunktide mainimine turundussõnumites mõjub usaldusväärselt ja paneb tarbijat tegutsema.

  • Mis on kõige ebamugavam osa ta päevast?
  • Milline regulaarne tegevus on tema jaoks tüütu?
  • Mis on kõige vähem meeldivam ülesanne ta tööl?
  • Mis on TOP3 tegevust tema bucket list’is?

Enda valdkonnaspetsiifilised:
Eelnevad küsimused aitasid sihtgrupist aru saada ja valdkonnaspetsiifilised küsimused on kõige olulisemad ja annavad kõige rohkem sisendit sisuloomeks.

  • Mis on põhilised väljakutsed sinu valdkonnas?
  • Mis on peamised väärtused, mida sihtgrupp otsib sinu valdkonnas?
  • Millised on peamised vastuväited sinu toodete/teenuste osas?
  • Millised müüdid eksisteerivad sihtgrupi peas?
  • Millised on sihtgrupi levinud küsimused sinu toodete osas?

WordPress platvormile kodulehe tegemine

Maailmas enim kasutatud platvorm, millele luua veebileht, on WordPress. Tegu on ühe kiireima ja soodsama lahendusega. On valida tuhandete olemasolevate põhjade hulgast ning üldiselt leiab sealt igasugusele veebilehele sobiva malli. Samuti on WordPressil mugav kasutajaliides, mis teeb ettevõtte töötajale edasise veebilehe redigeerimise lihtsaks ning ei pea koodi kirjutama, et avaldada uusi pilte, videoid, artikleid või muuta kodulehel mõni sõna.

Vaata vDisaini WordPressile loodud kodulehti.

Millised on eelised WordPressiga kodulehe tegemisel? 

  • WordPressil on palju kujundusmalle, mida kasutada, mis teeb veebilehe loomise kiireks, kuna ei pea hakkama nullist alustama.
  • WordPressi lehed on igati kohandatavad ja seal on võimalik muuta ning luua kõike.
  • WordPress toetab enamikke failiformaate.
  • WordPressil on suur kasutajatoe meeskond ja lai kommuun miljonitest kasutajatest üle maailma. Seega enamikele muredele on olemas abistav blogiartikkel või video YouTube’is.
  • WordPressi loodud veebilehed sobivad otsingumootoritele ja Google saab neid usaldada ning seetõttu tõstab tavaliselt kõrgemale kui teistele platvormidele loodud veebilehte.
  • WordPressi veebilehed vastavad turvanõuetele. WordPress on kõige levinum platvorm ja seetõttu on tema jaoks äärmiselt oluline, et veebilehed oleksid turvalised. Vastasel juhul suured nimed nagu TED, TechCrunch, UPS ja CNN ei jookseks WordPressi peal.

Tehtud töö: Raasiku suurim tööandja Mistra-Autex sai meilt uue veebilehe, mille tarbeks sai meie poolt tehtud ka korralik video tutvustamaks tootmishoonet ja tootmisprotsessi. Mistra toodab vaipkatteid maailma suurimatele autotootjatele, nt BMW, Mercedes Benz, Volkswagen, Jaguar, Volvo, Škoda, jpm.

Kuidas kujuneb kodulehe tegemise hind? 

Kõige suurema osa hinnast paneb paika kliendi esitatud eelarve, mille piires vDisain toimetaks.

Tootmise kulu mõjutavad peamiselt järgmised tegurid: 

  • Mitu alamlehte on?
  • Mitmes keeles peaks veebileht olema?
  • Disaini tase. Kas piisab lihtsakoelisest disainist või tuleks teha kõrgetasemeline disain?
  • Teksti tase. Kas veebilehe tekst tuleb kliendi poolt või tuleks see luua copywriter’i poolt?
  • Kas veebilehel peaks olema e-poe funktsionaalsus? Kas kodulehel peab saama lisada tooteid ostukorvi ja tasuda nende eest kodulehel?

vDisain ja kodulehe tegemine

vDisainis teeme veebilehti, millel on maksimaalsed eeldused eduks. Oleme loonud sadu veebilehti ja teame täpselt, kuidas koduleht luua nii, et see töötaks hästi, oleks otsingutes leitav ja näeks samas hea välja.

Vaata vDisaini tehtud kodulehti siit.

Võta meie ühendust ja paneme pead kokku, kuidas saame sinu ärile kasu tuua.

Terminal logo
Sleepwell logo kujund VDisain
Ferati logo kujund VDisain
Riigi-Kinnisvara logo kujund VDisain
KaFo logo kujund VDisain
New look logo kujund VDisain
Äripäev logo kujund VDisain
Weleda logo kujund VDisain
Enervit logo kujund VDisain
Maru logo kujund VDisain
Elron logo kujund VDisain
Eesti raudtee logo kujund VDisain
Teeviit logo kujund VDisain
Saue riigigumnaasium logo kujund VDisain
Mistra logo kujund VDisain
Hiieko logo kujund VDisain
Taltech logo kujund VDisain
Connecto logo kujund VDisain
Rakett69 stuudio logo kujund VDisain
embach logo kujund VDisain
hydroseal logo kujund VDisain
windak logo kujund VDisain
Tallinn logo kujund VDisain
Vanglateenistus logo kujund VDisain
Estiko logo kujund VDisain
Visma logo kujund VDisain
Marmoroc logo kujund VDisain
tammer logo kujund VDisain
Datel logo kujund VDisain
Visionest institute logo kujund VDisain
Montonio logo kujund VDisain
Southwestern Advantage logo kujund VDisain
CorpoWear logo kujund VDisain
EKE logo kujund VDisain
Maarahva Pood logo kujund VDisain