Digiturunduses maandumisleht on eraldiseisev veebileht, mis on enamasti loodud ühe eesmärgi või kampaania jaoks. Maandumisleht on koht, kuhu külastaja maandub pärast seda, kui nad on klikkinud e-kirjas olevale lingile või mõnele digireklaamile.
Erinevalt harilikest veebilehtedest, millel on tihti mitu eesmärki ja mis on justkui riiulid, kust inimene saab ise enda jaoks vajalikku infot otsida ning mis on mõeldud kõigile inimestele (olenemata, millises faasis nad müügitsüklis on), on maandumisleht disainitud üheks eesmärgiks ja kindla fookusega.
Üks eesmärk on võlusõna, mis teeb maandumislehest väga mõjusa tööriista digiturunduse kampaaniates, et suurendada konversiooni ning ühtsust kogu digiturunduskampaanias.
Lõime Tuliveele uue ja stiilse maandumislehe. Kui Tulivee müügijuhiga esimest korda koos laua taha maha istusime, siis selgus, et nende enamus käibest tuleb pulmade ja ürituste korraldamisest. Vanal veebilehel ei olnud võimalik aru saada, et seal saab pulmi korraldada. Uus veebileht on disainitud võttes arvesse Tulivee ärilist poolt.
Piiratud navigeerimine – Kuna maandumislehel on vähem asju, ei lähe inimene uitama ega kao müügiprotsessis ära, vaid teda saab kergemini hoida n-ö joone peal. Hea maandumisleht on visuaalselt ja sõnumiliselt kooskõlas sinna suunanud reklaamiga, mistõttu inimene teab, mida lehelt oodata ja tuleb sinna kindla eesmärgiga. Seetõttu on ka kõrgem tõenäosus, et see eesmärk saab täidetud.
Reklaamid töötavad paremini – Maandumisleht, mis on seotud ühe reklaamiga, toob tavaliselt kvaliteetsemaid klikke, sest Google’i algoritm näeb, et leht, kuhu reklaam suunab on relevantne reklaamile.
Rohkem orgaanilisi klikke – Maandumisleht saab olla seotud mõne konkreetse paljuotsitud märksõnaga. Nt “Reisid Roomasse”. Google toob selle otsingutes paremini esile, sest leht vastab konkreetselt märksõnale ning inimesed saavad lehelt seda, mida nad otsisid. Sama võib teha enim otsitud toodetega või inimestega, kes otsivad kindlat hinda.
Jõuda erisuguste klienditüüpideni – Kuna maandumisleht erinevalt kodulehest pole üks-suurus-sobib-kõigile-lahendus, saab selle luua täpselt selliseks, et ligi tõmmata kindlaid klienditüüpi. Nt noori või kitsamalt tarbijaid, kes on huvitatud ainult kindlast lahendusest.
Lihtsam testida ja optimeerida – Kuna maandumislehel on ainult üks eesmärk on seda palju lihtsam seda A/B testida. Katsetada erinevaid variatsioone erinevate sõnumite ja disainiga ning leida, milline versioon töötab kõige paremini. Erinevaid maandumislehti on ka lihtsam ja kiirem luua kui erinevaid kodulehti ehitada.
vDisain on veebiagentuur ja oleme tugevad veebiarenduses, SEOs, Google Adsides. Sealhulgas ka maandumislehtede disainimises. Läbi kogemuse oleme näinud, mis töötab kõige paremini ja seetõttu meie tööd toovad tulemusi.
Vaata töid, mis oleme teistele klientidele teinud siit.
Tehtud töö: Ait-Nord
vDisaini klient Ait-Nord märkas, et inimesed otsivad kindlaid tooteid ja tasub luua eraldi maandumislehed just neile toodetele. Nad teevad süsteematiliselt nendele lehtedele SEOd ja suunavad Google’i reklaamidega sinna liiklust. Maandumislehtedel on üks eesmärk: tuua päringuid.
Hakkas mõte jooksma? Anna endast märku! Vaatame koos, kuidas saame su nähtavust internetis kasvatada ja tuua sulle nii palju kliente, et sa ei jõua neid ära teenindada.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.