SEO spetsialist

SEO spetsialistid, kes teavad kuidas veebilehti optimeerida – vDisain

SEO olemus ja kontseptsioon on paljudele tuttav, kuid kuidas tegelikult otsingumootori optimeerimine toimib, teab vaid kogenud SEO spetsialist. Oli aeg, mil orgaaniline otsingumootori optimeerimine oli lihtne ja parimad SEO nipid võis peaaegu igaüks selgeks õppida. 

Otsingumootorite algoritmid muutuvad üha keerulisemaks ning neid muudetakse pidevalt. Seetõttu on üha enam vaja palgata professionaalne SEO agentuur või SEO spetsialist, kes on kursis valdkonna kõige uuemate muudatuste, trendide ja suundadega. 

Panime kirja 3 põhjust, miks ettevõte peaks palkama professionaalse SEO spetsialisti, et hallata kodulehe optimeerimist ning parandada seeläbi müügi tulemusi. 

 

SEO muutub ajas 

Otsingumootorite algoritmid reastavad veebisaite sisuliste elementide (saidi sisu, pealkirjad, paigutus, struktuur, kood, …) ja kodulehe väliste tegurite (sissetulevate linkide portfell, kohalikud profiilid, brändi mained kogu veebis…) põhjal. Kui olulised SEO elemendid on optimeeritud, on see eeldus heaks SEO-ks, kuid ainult sellest ei pruugi piisata. 

Google’i eeskirjade mõistmine, white-hat SEO tehnikate järgimine ja pidev kursis olemine otsingu algoritmide muutumisega, toob kodulehele edu. SEO spetsialisti palkamine, kes uurib pidevalt algoritmide muutusi, hoiab teie ettevõtte veebisaidi turvaliselt Google’i silmis autoriteetsena ning väldib olukorda, kus koduleht ei ole kooskõlas Google reeglitega. 

Paljud vanemad SEO meetodid, nagu massiline väliste linkide loomine või märksõnade liigne kasutamine, võivad tegelikult põhjustada veebisaidi langemist otsingumootorite tulemustes. Google võib pidada neid reeglite rikkumiseks. Isegi väiksemad ja vähem märgatavad rikkumised võivad takistada kõrgeid otsingutulemuste positsioone ning vähendada kodulehe liiklust. Asjatundlik SEO spetsialist testib SEO tehnikaid enne nende rakendamist, et kaitsta veebilehte ning suurendada kodulehe nähtavust. 

 

Tehtud töö: Kaardistasime Suncole 12 märksõna, millega inimesed nende pakutavaid teenuseid Googles otsivad. Lõime lehele vastavatele märksõnadele sisu ning optimeerisime lehe samuti nendele märksõnadele. Seejärel lõime väliselt sunco.ee domeeni autoriteetsust tõstvaid blogipostitusi ja linke. Tulemusena saime kolme kuuga kaheteistkümnest märksõnast kuus märksõna Google otsingutulemustes esilehele.

seo spetsialist

SEO vajab praktiseerimist ja katsetamist 

Paljud turundajad arvavad, et nad teavad, kuidas veebisaite optimeerida, sest nad on lugenud SEO blogisid või osalenud SEO koolitusel. Kahjuks antud valdkonnas ainult teoreetilisest õppimisest ei piisa, vaja on katsetada, proovida ja testida. 

SEO spetsialistidel on tööriistad, mida nad kasutavad või mida nad on katsetanud sadade veebisaitide peal, et avastada parimad strateegiad kõrgete positsioonide saavutamiseks.

Paljusid neist tehnikatest ei jagata avalikult ja neid hoitakse saladuses. See annab SEO spetsialistidele eelise ning kindlustunde, et nad tõesti saavad klienti aidata. Näiteks kasutame vDisainis Ahrefs.com platformi SEO analüütikaks ja märksõnade kaardistamiseks. Ahrefs platvormi kuumakse on 200€.

SEO spetsialistidel on väärtuslikku teavet ning kiiresti muutuval turul on see, mida veebis loetakse ja jagatakse, tavaliselt aegunud ja vananenud. Ainult nendest nippidest ei piisa enam suure konkurentsi puhul. 

 

Tehtud töö: Optimeerisime Myfinance.ee veebilehe, mis oli ehitatud WordPress platvormile. Kaardistasime 20 märksõna, mida inimesed otsivad Googles ning millega tahame esile tulla ning saime 15 märksõna esikümnesse. Allpool on näha keyword.com väljavõte, mida me klientidele pakume, et pakkuda aruandlust tehtud tööde tulemuslikkusest.

seo spetsialist

Optimeerime otsinguküsimustele, mitte märksõnadele 

Enamik ettevõtteid keskendub liiga palju konkreetsetele märksõnadele, selle asemel et keskenduda sisule tervikuna ning sellele, kuidas otsingusõnad on seotud otsingupäringuga. 

Võtmesõnade, otsingupäringute ja SEO vahelise seose mõistmine on omaette teadus. Oluline ei ole mitte ainult leida ja kasutada täpselt õigeid märksõnu, et optimeerida otsingumootoritele, vaid tähtis on mõista, mida potentsiaalne klient otsib, kui ta sisestab märksõnad Googlesse. Oluline on teada, mida veebikasutaja püüab oma päringuga lahendada. 

Google soovib anda konkreetse otsingupäringu jaoks parima tulemuse ja SEO seisneb märksõnarikka sisu pakkumises, mis võimaldab Google’il mõista, milline saidi sisu pakub otsingupäringule parimat lahendust. 

Kasutades professionaalset SEO spetsialisti, kes mõistab täpselt, kui tihti tuleb kasutada peamist märksõna, kuhu neid kodulehel paigutada ja millal neid mitte lisada, saab kodulehe positsioone Googles parandada. 

vDisain pakub kvaliteetset SEO teenust. Aitame luua tervikliku SEO paketi, mis tagab konkurentsieelise ning head tulemused Google otsingus.