Sisuturundus

Mis on sisuturundus ja kellele see sobib? vDisain turundustiim vastab

Sisuturundus on turundustegevus läbi sisuloome. See on asendamatu osa, kui sinu jaoks on oluline, et tuleksid otsingumootorites välja. Võib ka öelda, et see on üks tarbijatele meeldivamaid turunduse liike, mis põhineb n-ö tõmbamisel (ing. k pull), mitte n-ö lükkamisel (ing. k push). 

 

Turundustegevuste puhul tasuks arvestada valdkonna teadlikkusega – kui teadlikud on tarbijad sinu valdkonnast. Juhul kui sa lood midagi uut, millest tarbijad pole varem kuulnud (nt äpp, millega saad välja rentida vaba parkimiskoha), ei oska nad seda guugeldada ja seetõttu tuleks tõsta teadlikkust läbi sotsiaalmeedia, reklaamide, suhtekorralduse, viiruslike kampaaniate. 

Kui valdkonna teadlikkus on kõrge (nt nutitelefonid, üürikorterid, reisimine) ja inimesed aktiivselt ise otsivad selle kohta infot, tasub tegeleda otsingumootoris leitavusega (SEO ehk search engine optimization). Eduka SEO vundament on sisu loomine. 

Seega, sisuturundus on ettevõtetele, kelle kohta inimesed midagi otsivad. See ei pea olema otsene. Nad ei pruugi osata otsida konkreetselt seda teenust/toodet, mida sa pakud, aga võibolla otsivad nad siiski enda murele lahendust. See on hea hetk, kus jõuda enda lahendusega nendeni. 

 

Millega tegeleb sisuturundaja?

Sisuturundaja on ekspert sisuturunduses. Ta on kursis viimaste trendidega, jälgib, mis info valdkonna kohta liigub ning aimab hästi, kuidas otsingumootori algoritm töötab ning kuidas luua sisu, mis tõstab veebilehe autoriteeti ja toob seda rohkem esile. 

Sisuturundaja oskab luua sisu, mis aitab tuua külastajaid sinu veebilehele. Sisuturundajaid on nii vabakutselisi kui agentuurides. Ehkki vabakutselisega hoiab raha kokku, on mitmed põhjused, miks vahel tasub eelistada agentuuri.

 

Case study: Multilift Kallur

Tegime Multilift Kallurile SEO analüüsi, mille käigus leidsime 14 märksõna. Seejärel panime paika sisuturunduse kava ja hakkasime looma lehele relevantset sisu, seadistasime veebilehel õiged tähised ning tõime juurde väliselt domeeni autoriteetsust tõstvad lingid. Tulemus: 14 märksõnast seitse jõudsid Google’is esikümnesse, mis on hea progress nõnda lühikese aja kohta.

sisuturundus

 

3 põhjust, miks sisuturunduse puhul agentuur kaasata:

  • Strateegiline metoodika. Agentuur on sisuturundust varem teinud ja läbi vilumuse on tekkinud oskused ja metoodikad, kuidas kõige kiiremini tulemusi tuua. 
  • Kõrgem efektiivsus. Agentuuris töötavad kõigi sisuturunduse lülide spetsialistid (veebiarendajad, tekstikirjutajad), projektijuhid ja sama ajaga tehakse rohkem ära.
  • Kogemus. Sisuturunduses tuleb suur osa edust kogemusest. Tänu kogemusele osatakse paremini märksõnu valida ja tekste kirjutada nii, et need töötaksid kõige paremini. 

 

Koostöö vDisainiga 

vDisain on agentuur, kes on spetsialiseerunud veebile ja seetõttu oskame teha sisuturundust just nii, et see oleks kooskõlas veebilehe ülesehitusega. Oleme töötanud sadade klientidega kõikvõimalikest sektoritest ja õppinud tundma, kuidas sisuturundust kõige efektiivsemalt teha. 

Vaata meie tehtud töid siit

Hakkas mõte jooksma ja saame ehk aidata? Anna endast märku, peame nõu ning vaatame, kuidas saame Su müüki tõsta läbi sisuturunduse.