Internet on tänapäeva inimese põhiline infoallikas ja seetõttu on kodulehe tegemine tänapäeva äris kriitilise tähtsusega. Kui nad otsivad midagi, mida pakute või konkreetselt teie ettevõtte jaoks, on teil mõistlik tema jaoks kohal olla – ja mitte ainult kohal olla – vaid ka hea välja näha.
Hea esmamulje jätmine on oluline, sest teie veebisait on potentsiaalsetele klientide jaoks tihti esmane kokkupuutepunkt. Eriti kui veeb on su üks põhilisi müügikanaleid või oluline kanal müügiprotsessis, ei piisa kõigest “heast” veebilehest, vaid on vaja võimalikult tugevat asja.
Teie veebileht annab edasi teie ettevõtet ja brändi. Seepärast peab koduleht olema esteetiliselt hea välimusega ja mõjuma professionaalsena. Või humoristlikuna või mis iganes teie brändikeel ette näeb. Ära topi kõike üksteise otsa ja jäta vaba ruumi, samas too esile pilte, videoid. Tiheda konkurentsi ja sotsiaalmeedia tõusu tõttu peab veebilehel olema potentsiaalsel kasutajal põnev, sest digimaailmas tahes-tahtmata oled sunnitud võistlema tarbija tähelepanu pärast ja konkurentsi pakuvad kõik, mis on meelelahutuslik ja pakub kohest dopamiinilaksu. Ärilisi konkurente võib küll olla vähem, ent palju on niinimetatud digikonkurente.
Sestap on hea, kui veebilehel leidub mõni huvitav pilt või video, mis väsimuse hetkel ei laseks veebikülastajat kodulehelt ära, vaid peab teda veebilehel kinni.
Oluline on ka, et veebileht töötaks kiirelt ja korrektselt. Kui sinu veebilehe avanemine võtab kauem kui sekund, ei jää kasutaja ootama, vaid paneb vahelehe kinni. Seepärast tuleks testida regulaarselt kiirust ning et kõik nupud töötaksid. Levinud viga on see, et esilehel olevad pildid ei olla väiksemaks skaleeritud, vaid pildid on mitu megabaiti suured ja seetõttu veebileht avaneb aeglasemalt. Üks tööriist, millega mõõta enda veebilehe kiirust ja seda võrrelda konkurentidega: GTMetrix. See tööriist toob ka välja kohad, mis veavad veebikiirust alla ja annab ka soovitusi, kuidas neid parandada.
Tehtud töö: Kujundasime Finceptivile uue veebilehe disaini. Veebilehe eesmärk on tekitada finantsinstitutsioonides usaldust. Kasutasime Adobe Fonts litsentseeritud fonte. Lõime premium klassi disaini. Lasime professionaalsel copywriteril sisutekstid kirjutada ning arendasime veebilehe WordPress sisuhaldusplatvormil.
Veebikülastaja on alati kärsitu ja ta ei soovi tuhnida või meeletult otsida infot. Läbimõeldud kasutajakogemus (UX) aitab külastajatel teie veebisaidil navigeerida ja teile vajalikke toiminguid teha. Kasutaja peaks kohe aru saama, milline nupp kuhu viib ning kust olulised kohad üles leiab. Näiteks kui te teate, et enamikud külastajad tulevad veebilehele ühe konkreetse toote pärast, tasub tuua see esilehel välja või panna menüüsse vastav nupp.
Teie veebisait peaks sobiva nii “otsijatele” – kes otsivad midagi konkreetset, kui ka “surfaritele”, kes lihtsalt hangivad infot ja võivad kliendiks osutuda kunagi tulevikus.
Suurem osa veebiliiklusest tehakse täna mobiilis ja see osakaal järjepidevalt kasvab, seega debatti siinkohal pole. Samuti on otsingumootoritele oluline, et veebileht oleks mobiilile skaleeruv. Google ei tõsta kõrgemale veebilehti, mis pole mobiilile skaleeruvad.
Ole sisuküllane, paeluv ja uus. Püsi terminites, mis on potentsiaalsetele klientidele arusaadav – hoidu žargoonist, kangest kantseliidist. Veebikülastajate tähelepanulävi on armutult lühike, seega jõua kiirelt jutu tuumani. Tasub vältida venivaid sissejuhatusi ja enese kordamist.
Kliendil peaks olema võimalus ettevõttega hõlpsalt ühendust saada. Mõistlik on lisada mitmeid kontaktivõtmise viise: telefon, e-mail, sotsiaalmeedia, päringuvorm. Google Mapsi lisamine on boonus.
Kui veebileht ei palu külastajatel midagi teha, siis nad ka midagi ei tee. Kas ettevõtte taotletav eesmärk on kasutajatele selgesti arusaadav ja kogu veebileht suunab selle eesmärgi suunas?
Veebileht vajab liiklust. Et inimesed veebilehe üles leiaksid, peab see oleam veebileht optimeeritud otsingumootoritele ja tulema otsingus välja. Selle jaoks tuleb kaardistada märksõnad, mida otsides võiksid kasutajad sinuni jõuda. Neid märksõnu peaks kasutama veebilehe tiitlites, meta tag’ides, piltide alt tag’ides ning kui on tihedam konkurents, looma blogiartiklid nendele märksõnadele.
Kui lähed enda veebilehe loomisega mõne usaldusväärse tegija juurde, nagu näiteks vDisain, siis nemad peavad kõike eeltoodud silmas ja juba n-ö eos arvestavad nendega.
Kasutage tühja ruumi targalt, et suur tekstiplokk vähem hirmutavaks muuta. Liiga palju teksti lisamine oma veebisaitidele on viga, mida paljud inimesed teevad. Et see teha loetavamaks, tuleks jagada tekst osadeks ja kasutada illustreerivaid kujundeid.
Üldiselt on nii, et klient annab agentuurile sisendi ja agentuur seejärel vaatab, kuidas saaks kliendi soovid kõige paremini täita, nii et koduleht ka töötaks ja täidaks eesmärke.
Küsimused, mida vDisain klientidelt küsib:
Kaardistamine tehtud, loob disainer staatilise veebilehe disaini. Kui see on kliendi poolt kinnitatud, hakatakse kodulehte arendama.
Tehtud töö: Lõime Tuliveele uue ja stiilse maandumislehe. Kui Tulivee müügijuhiga esimest korda koos laua taha maha istusime, siis selgus, et nende enamus käibest tuleb pulmade ja ürituste korraldamisest. Vanal veebilehel ei olnud võimalik aru saada, et seal saab pulmi korraldada. Uus veebileht on disainitud võttes arvesse Tulivee ärilist poolt.
Kasutajapersoona on hea tööriist veebilehe ja turunduse tegemisel. See seab raamistiku ja formuleerib, kes on sihtgrupp, keda on tarvis kõnetada. Hea kasutajapersoona hoiab omavahelised arutelud professionaalsemana ja paljud arutelud hoiab üldse ära.
Demograafia:
Demograafilised andmed kliendi kohta ei anna kogu pilti, kuid need on oluline lähtepunkt, et saada aimu sihtgrupist.
Karjäär:
Kui turundate tooteid või teenuseid teistele ettevõtetele, on oluline tunda tööstusharusid, mida teenindate, ja klienditüüpe, kellega suhtlete.
Kas müügiprotsess algab eesliini töötaja või ettevõtte omanikuga? Milliseid tegureid kliendid teatud tüüpi ostude tegemisel arvestavad?
Argipäev:
Kui mõistate, kuidas kliendid oma päevi veedavad, taipate, mis nende arvates tekitab frustratsiooni, kuidas nad eelistavad vaba aega veeta ja millised on muud valikud, mida nad igapäevaselt teevad.
Tarbijaharjumused:
Et oskaks veidigi tarbijakäitumist ette ennustada, tuleks teada, kuidas nad ostuotsuseid teevad. See paneb ka paika, milliseid turunduskanaleid nendeni jõudmiseks kasutada.
Vajaduspõhised:
Oluline on mõista, mis tekitab sihtgrupis frustratsiooni, et saaksite tema elu toredamaks teha. Kui mõistate oma klientide valupunkte, saate ennustada nende vajadusi enne, kui need esile tulevad.
Peamiste valupunktide mainimine turundussõnumites mõjub usaldusväärselt ja paneb tarbijat tegutsema.
Enda valdkonnaspetsiifilised:
Eelnevad küsimused aitasid sihtgrupist aru saada ja valdkonnaspetsiifilised küsimused on kõige olulisemad ja annavad kõige rohkem sisendit sisuloomeks.
Maailmas enim kasutatud platvorm, millele luua veebileht, on WordPress. Tegu on ühe kiireima ja soodsama lahendusega. On valida tuhandete olemasolevate põhjade hulgast ning üldiselt leiab sealt igasugusele veebilehele sobiva malli. Samuti on WordPressil mugav kasutajaliides, mis teeb ettevõtte töötajale edasise veebilehe redigeerimise lihtsaks ning ei pea koodi kirjutama, et avaldada uusi pilte, videoid, artikleid või muuta kodulehel mõni sõna.
Vaata vDisaini WordPressile loodud kodulehti.
Tehtud töö: Raasiku suurim tööandja Mistra-Autex sai meilt uue veebilehe, mille tarbeks sai meie poolt tehtud ka korralik video tutvustamaks tootmishoonet ja tootmisprotsessi. Mistra toodab vaipkatteid maailma suurimatele autotootjatele, nt BMW, Mercedes Benz, Volkswagen, Jaguar, Volvo, Škoda, jpm.
Kõige suurema osa hinnast paneb paika kliendi esitatud eelarve, mille piires vDisain toimetaks.
Tootmise kulu mõjutavad peamiselt järgmised tegurid:
vDisainis teeme veebilehti, millel on maksimaalsed eeldused eduks. Oleme loonud sadu veebilehti ja teame täpselt, kuidas koduleht luua nii, et see töötaks hästi, oleks otsingutes leitav ja näeks samas hea välja.
Vaata vDisaini tehtud kodulehti siit.
Võta meie ühendust ja paneme pead kokku, kuidas saame sinu ärile kasu tuua.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.