Disainiagentuur, mis toob ärilisi tulemusi

Maailmatasemel disaineritega agentuur - veebirakenduste, kodulehtede ja mobiilirakenduste UX/UI disain

 

Hea disainiagentuur aitab ettevõttel luua kogu brändi kuvandi, alustades turundusmaterjalide disainist ning lõpetades efektse kodulehe loomisega. Disainiagentuurid toetavad samuti ettevõtteid professionaalse turundusstrateegia väljatöötamise ning täideviimisega, et leida ettevõttele ideaalseid kliente, jättes võimaluse, ettevõtte juhtidel, tegeleda teiste oluliste töölõikudega. 

Finipay projekt – lõime nendele visuaalse identiteedi – fondid, tüpograafia, värvid, sümboolika.  Seejärel disainisime neile läbimõeldud veebi kasutajateekonna ja kodulehe  disaini, mis looks usaldust.

 

1. Turundusstrateegia, mis toimib 

Turundajad räägivad alati turundusplaanist ning müügistrateegiast, kuid kuidas need kooskõlastada ettevõtte brändingu – ja disainiga? Disainiagentuur tuleb appi. 

Oluline on välja töötada viis, kuidas panna oma potentsiaalsed kliendid ettevõtet märkama, kuid kui bränd ei ole atraktiivne, on kogu tehtud töö luhtunud. Turunduse edu saavutamiseks on oluline, et kõik turundustegevused oleks kooskõlas ettevõtte disaini ja brändinguga. Oluline on tunnetus koos turundusplaaniga – kuidas, millal ja miks konkreetseid tegevusi tehakse.

Openrate projekt. Klient ei olnud rahul enda vana veebilehe disainiga (vt. allpool)

  1. Lõime uue visuaalse identiteedi. Valisime brändi värvid, fondid ja kujundasime sümboolika.
  2. Panime kokku veebilehe sisukaardi ja ehitasime üles struktuuri kasutaja navigeerimiseks ja info presenteerimiseks.
  3. Kujundasime kasutajaliidese välimuse. Lõime animatsioonide kontseptsioonid. Lõime kliendi soovi järgi graafilisi illustratsioone nende tööprotsessist.
  4. Klient on super rahul ja disain läks arendusse!

2. Ettevõtte brändi järjepidevus 

Disainiagentuuriga koostöö tagab, et ettevõtte brändi kuvand on läbivalt ühtne ning järjepidev. See ei tähenda ilmtingimata, et kõik, reklaamid ja turundusmaterjalid on sama värvi ja ühe disainiga. Kasutatavad värvid peavad olema ühesugustes toonides, rõhk on väikestel detailidel. Disainiagentuur aitab luua ja hoida professionaalset kuvandit ja muudab ettevõtte brändi kergemini äratuntavaks. 

3. Brändi audit 

Tasub mõelda, kas ettevõtte kuvand on selline nagu soovite? Disainiagentuur aitab analüüsida, kas see kõnetab inimesi, keda soovite ettevõttele kliendiks. Samuti on oluline uurida, kas ettevõte kasutab värve, mis peegeldavad piisavalt ettevõtte brändi identiteeti ning kuidas mõjub inimestele ettevõtte logo. 

Me saame teha auditi, et anda vastused kõikidele nendele küsimustele. 

4. Rebränding – ettevõtte uus hingamine 

Vahel on ettevõtte visuaalne pool ennast ammendanud ning vajaks ajakohastamist ja värskendust. Kui ettevõtte kaubamärk tundub veidi iganenud, siis disainiagentuur saab aidata luua uue kaubamärgi, mis tõesti toimib. Loomulikul võttes arvesse ettevõtte kuvandit,

ajalugu, valdkonda ja kliendi sisendit ning nägemust. Loome uue brändi, ilma ettevõtte identiteeti muutmata. 

5. Professionaalne loovtöötajate meeskond 

Enamus ettevõtetel ei ole tiimis majasisest graafilist disainerit, brändieksperti, copywriterit, veebiarendajat, sotsiaalmeedia spetsialisti. Seega on disainiagentuuri kasutamise lausa hädavajalik, et kõik olulised turundus- ja disaini tegevused professionaalselt teha. Disainiagentuuris on iga töölõigu jaoks spetsialist, kes teeb oma tööd suurepäraselt, tehes koos kogu ettevõtte turunduse ühtse ja stiilsena. 

Tutvu meie tehtud töödega lähemalt siit.

6. Täislahendus, kus pusle kõik tükid saavad kokku 

Kõigi eelpool nimetatud loovisikute eraldi kaasamine on võimalik, siis nii on ettevõtte brändi ühtsena hoidmine keeruline ning vajab pidevat kontrolli. Logo, värviskeemi, veebilehe, trükimaterjalide ja veebipõhiste reklaammaterjalide koostamiseks, hoides samal ajal brändi ühtsena, on disainiagentuuri jaoks igapäevane töö. Seetõttu on meil võime seda kõike teha teie eest ja hoida ettevõtte bränding järjepidevalt ühtsena. 

Case study: Disainisime Tuliveele uue ja stiilse veebilehe. Kui Tulivee müügijuhiga koos laua äärde istusime, siis jõudsime selgusele, et nende enamus käibest tuleb pulmade ja ürituste korraldamisest. Vanalt kodulehelt ei olnud võimalik aru saada, et seal saab pulmi korraldada. Uus veeb on disainitud Tulivee ettevõtte turunduslikest sihtgruppidest lähtuvalt.

 

7. Bränding kui lugu 

Inimesed ei vali brändi sellepärast, et logo juhtub olema nende lemmikvärv, eriti kui ettevõtte kaup või teenus on kallis. Kui inimesed teevad suuri ja kalleid oste, siis valivad nad üldjuhul brändi, mis tundub kõige usaldusväärsem. 

Disainiagentuur aitab luua usaldusväärsust. Seda tunnet tekitab eelkõige järjepidev brändilugu, mis kõnetab ja loob klientide jaoks seoseid. 

8. Aegumatu kuvand ning bränd 

Tõeliselt heal brändil on ruumi kasvamiseks. Teame kaubamärke, mis näevad aasta pärast turule tulekut vanad välja ja me kõik oleme näinud kaubamärke, mis suudavad ajaga kaasas käia ja jääda sõltumata ajast järjepidevaks (näiteks Coca-Cola). 

Kui olete loonud hea kaubamärgi, siis viimane asi, mida soovite teha, on kaubamärgi täielik muutmine. Selleks, et ettevõtte bränding ei näeks ühelhetkel vananenud välja, aitame luua kaubamärke, mis suudavad muutuda, kasvada ja liikuda koos ajaga. 

disainiagentuur

Disainiagentuur tuleb appi 

VDisainis saame teha kõike seda ja veel rohkemgi. Meie disainerid võtavad aega, et õppida teie ettevõtet piisavalt hästi tundma. Loome välimuse ja tunnetuse, mis kõnetab just neid kliente, kelleni soovite jõuda. 

Võta meiega ühendust kui soovite tasuta konsultatsiooni enda projekti osas.