vDisainil on kogemust juba mitmesajas veebidisaini projektis. Loome disaine, mis näevad välja professionaalsed, tekitavad usaldust, on lihtsad kasutada ning arvestavad brändingu ja sihtgrupiga. Kui vajad konsultatsiooni või pakkumist veebilehe disaini tarbeks, võta meiega ühendust!
Veebileht, mis näeb odav välja, sellest saab isegi tavakasutaja aru, et sinna ei ole investeeritud ning see ei tekita usaldust. Taolise veebilehe võib iga Vello põlve otsas püsti panna. Seevastu kui veebileht näeb reaalselt hea välja ning töötab laitmatult, siis see jätab vastava kuvandi ka ettevõttest. Inimesed eeldavad, et see kuidas sa teed üht asja, sama standardiga teed ka teist.
Tehtud töö: Openrate veebidisain. Klient ei olnud rahul enda vana veebilehe disainiga (vt. allpool)
See tähendab seda, et see toimib hästi ja näeb hea välja erinevate suurustega ekraanidel. Näiteks Mobiiliversioonil tuleb arvestada sellega, et ekraan on kitsas ning elemendid liiguvad enamsti üksteise alla. Kasutatakse “akordione” selleks, tekstihulka paremini presenteerida. See tähendab, et enamus teksti on loetav alles peale esimesel lausel klikkimist. Kasutatakse ka “karusselle” et näiteks grupeerida partnerite logod selliselt, et need ei kuvaks üksteise all (kerimine võib vastasel juhul tohutult pikaks minna), vaid neid kuvatakse horisontaalselt kerides.
Võetakse arvesse brändi logo värve. Kogenud disainer oskab erinevaid värve hästi kokku sobitada. Arendaja või algaja teeb otsuseid kõhutunde, mitte teadmise või kogemuste põhjal. Kogenud disainer oskab kujundada hea disaini ka keeruliste värvikombinatsioonidega, nagu roheline ja kollane ja oranž. Lisaks on paljudel WordPressi lehtedel väga sarnased fondid. Meie valime fondid Adobe Fonts litsentsiga premium fontide seast sobivad, mida esineb vaid vähestel veebilehtedel.
Tehtud töö:
Taltechist pöörduti meie poole sooviga luua tütarettevõtte bränding ja uus veeb. Lõime ettevõttele visuaalse identiteedi ning veebidisaini koos animatsioonidega. Vaata tulemust www.taltechlegallab.com
Vanemale sihtgrupile tehakse veebileht võimalikult lihtsaks. Fondi suurused on suuremad. Ikoonid on suuremad. Ei kasutata “burger” menüüd, sest vanemad inimesed ei pruugi aru saada, et tegu on menüüga. Nooremale sihtgrupile tehakse julgeid ja välkuvaid disaine ning samal ajal vanemale generatsioonile tehakse rahulik ja konservatiivne disain.
Kui lased veebilehe teha kogenud disainiagentuuril, siis ei teki aasta aja pärast tunne, et see ei rahulda meid enam. See säilib kauem. Lisaks hoiab ära selle, et veebilehte tuleb tellida kaks korda, sest kogenematu firma või põlve otsas tegija ei saanud sellega hakkama.
Vaata meie referentse SIIT.
Vaata referentse ja mõtle, kas sulle meeldib tema töö. Saa temaga kokku ning vestle temaga. Pane tähele, milliseid küsimusi ta sinult küsib ning katsu aru saada, kas ta on enda vallas ekspert.
Veebidisaini tunnihind on üldjuhul 40-60€ tunnis. Kõrgema tasemega veebidisaineri tunnihind võib olla ka 100€ ringis. Kõrgema taseme veebidisainer teeb oma tööd ka 2-5 korda kiiremini kui algaja veebidisainer ja töö tulemus on võrreldamatu.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone negatiivselt mõjutada.