Graafiline disain

Graafilise disaini teenused kogenud disaineritelt

Graafiline disain on oluline element, mis loob ettevõtte kuvandi ning annab edasi ka brändi sõnumeid. Lisaks ilusale kodulehele ning sotsiaalmeedias postitamisele on äärmiselt oluline pöörata tähelepanu ka ettevõtte postitavale sisule ning graafilisele disainile. Tegemist on ühe lihtsaima viisiga erineda oma konkurentidest ning võita uusi kliente.

 

Tehtud töö: Tegime Northnaviale korraliku brändiraamatu. Vana identiteet ei kõnetanud korralikult sihtgruppi ning e-poe konversioonimäär oli madal. Lõime täiesti uue identiteedi, mis kõnetaks sihtgruppi ja selle baasile saame luua kõrgelt konverteeruva e-poe.

graafiline disain

Mis on graafiline disain?

Graafiline disain, või ka kujundusgraafika, on oluline vahend oma sihtrühma kõnetamiseks, edastades oma ettevõtte sõnumeid ja olemust sihtgrupile meeldival viisil. Tegemist on viisiga teha enda sõnumid ümbritsevas maailmas ning infomüras võimalikult nähtavaks. 

Graafiline disain hõlmab nii pilte, kujundeid, värvikombinatsioone kui ka tüpograafiat, millest on abi ka ettevõtte kuvandi loomisel. Disaini eesmärk pole olla karjuv või silmipimestav, vaid pigem ettevõtte olemusele vastav ning nii olemasolevat kui potentsiaalset uut klienti kõnetav. 

Openrate veebidisain. Klient ei olnud rahul enda vana veebilehe disainiga (vt. allpool)

  1. Lõime uue visuaalse identiteedi. Valisime brändi värvid, fondid ja kujundasime sümboli.
  2. Panime kokku veebilehe sisukaardi ja ehitasime üles struktuuri kasutaja navigeerimiseks ja info presenteerimiseks.
  3. Kujundasime kasutajaliidese välimuse. Lõime animatsioonide kontseptsioonid. Lõime kliendi soovi järgi graafilisi illustratsioone nende tööprotsessist.
  4. Klient on super rahul ja disain läks arendusse!

Graafiline disain on efektiivne, kui see on loodud eesmärgipäraselt. Sellepärast on äärmiselt oluline enne protsessi alustamist teada, miks disain tellitakse ning mida soovitakse saavutada. Sellest tulenevalt pööratakse vDisainis suurt rõhku suhtlusele: enne disainiprotsessi suhtleb graafiline disainer kliendiga, töötatakse läbi kliendi visioon ja soovid, mõtestatakse eesmärke ning arutatakse võimaluste üle. Nii on võimalik jõuda parima ja sobiva tulemuseni.

Lõime Kodurannale logo, kirjutasime brändi loo, valisime brändi värvid. Disainisime pakendi kujundused. Viimaks disainisime ja arendasime neile kodulehe.

Graafiline disain kui viis konkurentidest eristumiseks

Lisaks on graafiline disain ka parim viis konkurentidest eristumiseks. Luues enda ettevõttele kindla brändi koos ühtlase visuaalse identiteediga, mida järgitakse nii ettevõtte töös, suhtluses, sotsiaalmeedias kui ka kodulehel, ehitatakse klientides usaldust ning jõutakse suurema hulga inimesteni. 

Kuna graafiline disain luuakse just vastavalt ettevõtte soovidele ja vajadustele, pöörates tihti tähelepanu ka konkurentide tegevusele, ei pea muretsema sarnanemise pärast konkurentidega. 

Graafiline disainer loob erineva eesmärgiga disaine

Graafiline disain on alati eesmärgipärane: näiteks kasutatakse graafilist disaini brändi visuaalses identiteedis isikupära, eesmärkide ning kogemuste edastamiseks. 

Graafiline disainer on disaini looja, kes aitab tuua ellu kliendi visiooni, andes edasi ka kliendi sõnumit, suhtumist ning kogemusi. Graafiline disain tugineb oluliselt graafilise disaineri kogemustele, tehnilistele oskustele, aga mingil määral ka intuitsioonile, mis aitab jõuda parima võimaliku disainini. 

Graafiline disainer võib luua disaine füüsiliseks kasutamiseks näiteks stendide, menüüde või plakatite jaoks, aga ka veebikeskkondades, mobiilirakendustes, bännerite või muude interaktiivsete elementidena kasutamiseks. 

 

Finipaylõime nende brändi visuaalse identiteedi – Fondid, tüpograafia ja värvid.  Seejärel lõime neile läbimõeldud UX disaini ja korporatiivse UI disaini, mis kõnetaks sihtgruppi.

Millega tegelevad vDisaini graafilised disainerid?

Logo ja CVI (visuaalse identiteedi) loomine

Veebidisain - UX ja UI

Turunduskampaaniate disain

Pakendite- ja tootedisain

Visiitkaartide disain

Kataloogide või brožüüride kujundus

  • bännerite disain;
  • sotsiaalmeedia postituste disain;
  • autokleebiste disain;
  • Roll-up-ide kujundamine;
  • Esitluste ja pitchdeckide slaidide kujundamine.

 

Emajõe Residents – lõime nende brändi visuaalse identiteedi – Fondid, tüpograafia ja värvid.  Seejärel lõime neile maja jooniste põhjal 3D modelleeritud video hoone sise- ja välisvaadetest. Lõime modernse veebidisaini, mis kõnetaks sihtgruppi. Arendasime neile veebilehe interaktiivse majaplaaniga.

Telli graafiline disain vDisainilt

Kui Sinu ettevõttel on tarvis muuta või arendada enda visuaalset identiteeti, uuendada kodulehte ning sealset disaini või on puudu kindla eesmärgiga graafiline disain, siis tuleb appi vDisain. vDisain omab pikaaegset kogemust graafilises disainis ja veebilehtede loomises, pakkudes oma kliendile alati parimat võimalikku kvaliteeti. 

Vaata meie teisi tehtud töid või küsi personaalset pakkumist graafilise disaini loomiseks.

Logo, bränding, ettevõtte visuaalne identiteet, toote ja pakendi disain, veebidisain, illustratsioonid, bännerid, brožüürid, visiitkaardid…

Graafilise disaineri tunnihind on üldjuhul 50-60€ tunnis. Kõrgema tasemega graafilise disaineri tunnihind võib olla ka 100€ kandis.